آموزش سئو

به صورت کلی، سئو از 3 بخش اصلی سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی تشکیل شده است. دوره آموزش سئو خارجی در SEO، دوره‌ای است که به صورت تخصصی به سئو خارجی سایت و لینک سازی (Link Building) می‌پردازد. چیزی که در این مقاله بیش تر به آن خواهیم پرداخت در مورد روش ها و چگونگی ایجاد لینک های مختلف از سایت های دیگر به سایت شما است.

اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. بک لینک یا لینک خارجی، لینکی است که در یک سایت دیگر قرار می گیرد و به صفحه سایت شما اشاره می کند. همچنین اگر در سایت خودتان، لینکی قرار دهید که به یک سایت دیگر اشاره می کند، یک لینک خارجی برای آن سایت محسوب می شود. خرید بک لینک یکی از روش هایی است که می توانید با آن، از سایت های دیگر لینک دریافت کنید.

متأسفانه همین عامل باعث عقب افتادن آن‌ها از دیگر رقبا شده و موجب می‌شود که وب سایت رشد نکند. مشاوره سئو در حقیقت خدماتی بوده که توسط متخصصین در این حیطه به شما ارائه شده که با تکیه بر آن‌ها می‌توانید وب سایتی بهینه‌سازی شده و خاص داشته باشید. ارائه مشاوره در رابطه با جنبه‌های مختلف وب سایت توسط تیم سئوکار متناسب با نوع کسب و کار و خواسته‌ها و انتظارات شما و تطبیق آن با واقعیت انجام می‌پذیرد. پس از مشاهده دوره آموزش سئو خارجی به صورت کامل، می‌توانید کمپین‌های سئو خارجی سایت را پیاده سازی کنید. البته لازم به ذکر است که این کار، بدون تمرین و کسب تجربه عملی، امکان‌پذیر نخواهد بود. بهتر است در ابتدا در یک تیم یا شرکت به صورت کارآموزی استخدام شوید و تکنیک‌ها و بخش‌های مختلف SEO را زیرنظر متخصصان سئو حاضر در آن مجموعه به صورت عملی انجام دهید.

زمانی که از جایگاه فعلی سایت باخبر باشید و بتوانید نقاط ضعف و قدرت آن را بررسی کنید، تصمیم‌گیری برای ادامه کار به مراتب آسان‌تر شده و می‌توانید انتخاب‌های بسیار درست‌تری داشته باشید. ابزارهای مختلفی برای آنالیز وب سایت از لحاظ سئو وجود داشته که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید آن‌ها را از گوگل پیدا کرده و با ثبت نام اجرا کنید. اما هدف اصلی ما آنالیز حرفه‌ای وب سایت شماست؛ در نتیجه کلید موفقیت برای آنالیز صحیح وب سایت این است که تجربه کافی در این زمینه داشته باشید. این سوال، یکی از سوالات پرتکراری است که معمولا در انجمن‌های سئو مطرح می‌شود.

امروزه تمامی بخش‌های مختلف در بستر آنلاین بر پایه محتوای ارزشمند هستند. هر یک از پلتفرم‌های آنلاین برای بقا به کاربران متعدد و کاربران به تولیدکنندگان محتوا نیاز دارند؛ به عنوان مثال شبکه اجتماعی اینستاگرام را در نظر بگیرید. در این پلتفرم میلیون‌ها کاربر در حال فعالیت هستند و میلیون‌ها کاربرِ دیگر در حال نظارت و تماشا! یکی از مهم‌ترین اقداماتی که اکثر صاحبان وب سایت‌های مختلف از جمله وب سایت‌های فروشگاهی آن را نادیده می‌گیرند، مشورت با افراد متخصص در این زمینه است.

کاربرانی که این صفحه را برای آموزش خود انتخاب کرده اند، قطعا با لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی آشنایی کافی دارند و به دنبال نکات تکمیل تری درباره این دو لینک مهم در سایت می باشند. ویکی دمی با هدف تکمیل کردن مطالب اینترنال و اکسترنال لینک، نکات جامعی در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید. پس سئو و بهینه سازی وب سایت در افزایش ترافیک هدفمند و مرتبط نقش اساسی دارد. البته، اولین شرط رسیدن به رتبه‌های اول گوگل، برنامه‌ریزی اصولی و یک استراتژی سئوی حرفه‌ای است. دوره آموزش لینک سازی خارجی که بخشی از دوره جامع آموزش سئو 2023 دانشجویار است، کلیه مباحث مربوط به سئو خارجی را فرا می‌گیرید.

چگونه میتوان سوشال سیگنال مناسبی در بازاریابی ایجاد کرد؟

باید سعی کنید از انکر تکست های Long Tail برای لینک سازی استفاده کنید. به عنوان مثال برای یک مقاله که در مورد فروشگاه ساز حرفه ای است می توانید انکر تکست “فروشگاه سازهای فارسی حرفه‌ای” را قرار دهید. شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید. هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند.

لینک بیلدینگ Link Building را می توان یکی از فاکتور های مهم در افزایش رتبه و بهینه سازی سایت برشمرد. لینک سازی را باید اصولی و مطابق با معیارهای White Hat Seo یا همان سئو کلاه سفید انجام داد. تکنیک های کلاه سفید در واقع روش هایی هستند که اصولی و قانونی بوده و گوگل حساسیت خاصی نسبت به آن ها ندارد. البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود. شما می توانید با تولید محتوای مناسب و لینک سازی به سایت خودتان از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید.

سفارش بک لینک آخر بک لینک بخریم یا نه ؟

سئو خارجی یا Off-page SEO یکی از خدمات مهم و پایه‌ای در حوزه سئو است. با استفاده از خدمات سئو خارجی، می‌توانید به بهبود رتبه سایت خود در نتایج موتورهای جستجویی مانند گوگل برسید. با این خدمات حرفه‌ای و قدرتمند، می‌توانید وب‌سایت خود را در صفحه اول نتایج موتورهای جستجویی قرار داده و اعتبار برند و سایت خود را بالا ببرید. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است.

در این حالت، بك لينك هايي كه با استفاده از فروم هاي مخفي، نظرات تقلبي يا روش هاي دیگر به سایت ارجاع داده می‌ شوند، استفاده می‌ شود. این روش نیز در تلاش برای بهبود رتبه سایت استفاده می ‌شود و باعث تخلف از قوانین سئو می‌ شود. یکی از نکاتی که میتواند ارزش لینک شما را مشخص کند، جایگاه قرار گرفتن آن در صفحه است.

بالابردن سرعت سایت معمولا یک کار تخصصی است و نیاز به متخصص سئو حرفه ای و برنامه نویسی دارد. رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش هایی بسیار خوب است که شما می توانید از آن برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد مطلبی با پرداخت هزینه در یکی سایت هایی است که معمولا در حوزه کاری شما است و معتبر است.

بهتر است بدانید که خرید بک لینک یا فروش آن برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ زیرا گوگل به حقوق کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد تنها محتواهای خوب در دسترس باشند و وقت کاربران هدر نرود. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. بهتر است بدانید که خرید بک لینک یا فروش آن برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ زیرا گوگل به حقوق کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و دوست دارد تنها محتواهای خوب در دسترس باشند و وقت کاربران هدر نرود. شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) یک شبکه از وبسایت‌ها است که به صورت خصوصی متعلق به فردی است و برای ایجاد لینک به یک وبسایت هدف و در شبکه XSEO با هدف انتشار رپورتاژ مشابه سایت های خبری حرفه ای  با قیمت 100 برابر ارزان تر استفاده می‌شود.

یکی از فاکتور های اساسی گوگل برای اعتبار دهی به وبسایت ها توسط الگوریتم های گوگل، توجه آن ها به سئو محلی و شناخته شدن کسب و کار در محل فعالیت خود می باشد. پس با لینکسازی در وبسایت هایی که در زمینه شغلی و فعالیت شما همسو می باشد، می توانید در صدر نتایج جستجوی کاربران اطراف سفارش بک لینک خود باشید. استفاده از رسانه های اجتماعی در سئوی خارجی یک راه موثر برای جذب لینک های خروجی و افزایش سطح آگاهی کاربران شبکه های اجتماعی از وبسایت شماست. این پلتفرم‌ها امکان اشتراک‌گذاری محتوا، ارتباط با بلاگر ها و اینفلوئنسر ها و تبادل نظر با کاربران را فراهم می‌کنند.

  • با این حال آنچه بیشتر مورد بحث می باشد این است که چگونه لینک های ورودی را به شکلی صحیح ایجاد کنیم.
  • همچنین، با استفاده از تکنیک ‌های سئو محلی، مشتریان محلی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و بر روابط محلی تأکید کنید.
  • این راهِ واقع‌بینانه به شما کمک می‌کند که بتوانید منطقی‌تر به مسائل نگاه کرده و میزان ترافیک، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و مدت زمان ماندگاری کاربران در وب سایت خود را افزایش دهید.
  • اما هدف اصلی ما آنالیز حرفه‌ای وب سایت شماست؛ در نتیجه کلید موفقیت برای آنالیز صحیح وب سایت این است که تجربه کافی در این زمینه داشته باشید.

در این روش، لینک‌ها بین صفحات مرتبط یک وبسایت ایجاد می‌شوند تا جریان رتبه‌بندی و اعتبار سایت بهبود یابد. از این طریق، محتواها و صفحات وب با یکدیگر مرتبط‌تر می‌شوند که به بهبود سئو و جایگاه در نتایج جستجوی گوگل کمک می‌کند. سئو خارجی (External SEO) به تلاش برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو خارجی (مانند گوگل) با استفاده از عوامل خارجی سایت (مانند بک لینک ها) گفته می ‌شود. این روش‌ ها شامل اقداماتی مانند ساخت لینک ‌های برگشت (Backlink)، بهینه ‌سازی کلمات کلیدی، بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب، بهینه‌ سازی تصاویر و محتوا، استفاده از رده بندی های جستجوگر ها در کشورهای خارجی و … است. هدف اصلی سئو آف پیج، جذب ترافیک آگاهانه بوده تا بتوان از آن طریق میزان فروش را بالا برده و روی برندسازی کار کرد.

صفحات یتیم صفحاتی هستند که در لینک سازی داخلی اصلا به آنها توجه نکرده اید. این صفحات همان هایی هستند که هیچ لینک داخلی به آنها داده نشده است و به جایی متصل نیز نیستند. چنانچه هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا سوالی در مورد دوره آموزش سئو خارجی دارید، میتوانید در ادامه همین صفحه از بخش دیدگاه‌ها با ما درمیان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود. البته باید توجه داشته باشید که به طور کلی لینک سازی که توسط خود فرد برای یک سایت به خصوص صورت بگیرد از نظر گوگل کار خوبی نیست. اینکه مثلا چه زمانی اقدام به رپورتاژ آگهی کنیم، از چه کلمات و صفحاتی استفاده کنیم، در کجا نشر بدهیم، چگونه بنویسیم، همه از مسائلی است که با توجه به کسب و کارتان باید دقت ویژه ای به آن ها کنید. اگر کمی جستجو کنید، سایت های ایرانی و معتبری را پیدا خواهید کرد که اعتبار دامنه و صفحه خوبی دارند و عمده فعالیت آنها در زمنیه تولید محتوا و وبلاگ است.

مسیر بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئوی معروف، بسیار سخت و گاه گیج‌کننده است. تا چند سال پیش، وبلاگ ها پربازدیدترین مکان ها در فضای مجازی بودند اما هنوز هم وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. وبلاگ‌ها، یکی از راه های خوب ارزان قیمت برای معرفی کسب‌و‌کار شما به مخاطبان هستند. ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند.

این سایت ها در همه زمینه ها موضوع دارند و در گوگل از امتیاز بالایی برخوردار هستند. راحت ترین کار این است که تمام لینک هایتان را از این سایت بگیرید؛ اما این کار اشتباه است. نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از سایتی پربازدید مانند بیتوته می تواند موجب رشد شگفت انگیز کسب و کار شما شود؛ برعکس، این کار پیشرفت کار شما را در یک مرحله مشخص، ثابت نگه می دارد.

لینک سازی در سایت های داخلی و هم زبان بهتر است، اما لینک سایت در سایت های خارجی و غیر هم زبان نیز لازم است. اما قبل زیاده روی کردن در لینک سازی آن هم در سایت های خارجی زیاد به نفع شما نخواهد بود. به طور کلی اینکه تعداد دامنه های مرتبطی که به شما ارجاع می دهند روند صعودی داشته باشد خوب است. این بدان معنی
است که در طول زمان وب سایت های بیشتری به شما متصل خواهند شد.

اگر محتوای شما اطلاعات خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد، بقیه وب‌سایت‌ها به آن علاقه‌مند خواهند شد و بدون اینکه از آن‌ها بخواهید، به آن لینک خواهند. البته این روش هنوز در ایران مورد استقبال نیست اما بعضی وب‌سایت‌ها این کار را انجام می‌دهند. همچنین، انجام مصاحبه با افراد مشهور یا خبرنگاران و نشر آن در وب‌سایت شما، به شما کمک می‌کند که به عنوان یک منبع مورد اعتماد معرفی شوید و به راحتی لینک‌های خارجی دریافت کنید. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند.

لینک های خارجی از وب سایت های دیگر که به سایت شما پیوند دارند، اعتبار سایت شما را بهبود می بخشد، زیرا آنها ثابت می کنند که محتوای شما با ارزش است. قرار دادن لینک خارجی یک منبع عالی از ترافیک رایگان برای وب سایت شما است . برای درج لینک خارجی وب سیات ها باید مواردی را رعایت کنند موارد زیر هم برای سایت های مبدا و هم برای سایت های مقصد باید مورد توجه باشد . لینک های داخلی در صفحات مختلف وب سایت به کاربر کمک می کند تا با همه صفحات در ارتباط باشد . لینک های مرتبط که در هر صفحه گذاشته می شود مخاطبان آن لینک را افزایش می دهد . به عنوان مثال در انتهای یک صفحه می توانید از کاربر بخواهید برای اطلاعات بیشتر روی لینک یا موضوعی خاص کلیک کند و او را برای بازدید دعوت نمایید .

بک لینک می تواند به صورت فالو و نوفالو باشد که به هر دو صورت بسیار ارزشمند بوده و می تواند روی رتبه سایت تاثیر گذار باشد. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود.

  • سعی کنید در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، فیسبوک و پینترست فعالیت مستمر داشته باشید.
  • اگر حرفه‌ای هستید احتمالا حدس زدید که هرکدام از جلسات می‌تواند خودش به تنهایی یک دوره باشد، مخصوصا این جلسه ششم که به صورت مفصل در مورد رپورتاژ آگهی صحبت می‌کنیم از انتخاب رسانه تا نوشتن محتوا و انتشار.
  • اما این به چه معناست؟
    این به این معنی است که ما نباید سر یک زمان یا یک تایم مشخصی برای وبسایت خود لینک بسازیم.
  • اگر با صفحه ساز المنتور صفحات سایت خود را ساخته اید و در کار با المنتور مشکل دارید و یا نیاز به آموزش و راهنمایی دارید ، این سرویس مناسب شما خواهد بود.
  • زمانی که رقابت باشد برای پیروزی و جلو زدن از رقبا نیاز به برنامه داریم، برنامه‌ای که در آن مسیری مشخص کردیم که راه پیروزی ماست.

در این مقاله به اینکه استراتژی لینک سازی خارجی چیست و چرا لازم است پرداختیم. به علاوه شما را با نکاتی که در تنظیم یک استراتژی لینک سازی بهتر است در نظر بگیرید، آشنا کردیم. در نظر داشته باشید که طراحی کامل یک استراتژی لینک سازی خارجی کاری زمان بر است در این مقاله هدف ما آشنایی شما با روش طراحی این استراتژی بود. با افزایش رقابت در حوزه‌های مختلف، اهمیت کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو به بخشی جداناپذیر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال هر کسب‌وکار تبدیل شده است.

شبکه های اجتماعی از محبوبیت زیادی برخوردارند و ایجاد پروفایل در آن‌ها، می‌تواند ترافیک بیشتری را به سمت سایت شما هدایت کند. فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، جی پلاس و… را متناسب با کسب و کار خود، راه اندازی کنید و با محتوای مناسب، به روز رسانی نمایید. انتخاب شبکه های اجتماعی می بایست طبق استراتژی لینک سازی خارجی انجام شود و بدون برنامه، جز سردرگمی برای شما نتیجه ای نخواهد داشت. خرید و فروش بک لینک برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ چرا که گوگل به حقوق کاربران خود اهمیت زیادی داده و ترجیح می‌دهد که تنها محتواهای ارزشمند و خوب را در دسترس کاربران قرار بدهد. در نتیجه، اگر محتواهای منتشر شده شما بازدید کمی دارند؛ بدین معناست که یک جای کار می‌لنگد!

همچنین، با استفاده از تکنیک ‌های سئو محلی، مشتریان محلی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و بر روابط محلی تأکید کنید. یکی دیگر از ابزارهای مهم که به صورت پولی ارائه میشود و برای آنالیز لینک رقبا خیلی کاربردی است. با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است.

حال چنانچه این ابزار در نوع خود بهترین باشد، بقیه صاحبان وب سایت آن را ارزشمند محسوب کرده و از آن استفاده خواهند کرد. اگر برند شما شناخته شده نباشد، احتمال لینک دادن به شما کاهش پیدا می کند. شما باید وب سایت، محتوا و برند خودتان را بیشتر در معرض دیده شدن قرار بدهید. خوشبختانه هر کدام از روش های زیر بر اساس بودجه و پهنای باند شما تغییر پیدا می کند.

برای لینک سازی نباید هیچ اصول و نظمی را رعایت کنید به عنوان مثال نباید به صورت منظم هر روز سه لینک برای یک صفحه خاص بسازید. باید سعی کنید کاملا طبیعی رفتار کرده و حتی گاها لینک سازی را متوقف کنید. با انجام این کار علاوه بر اینکه برای کاربران آن سایت مفید خواهد بود، همچنین می توانید به عنوان مثال برند خود را معرفی کنید، لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید. با توجه به تغییر و تحولات اخیر دنیای دیجیتال، محتوای ویدیویی بسیار بیشتر از قبل مورد توجه می باشد.

در واقع در مطالعه ای که برایان انجام داد تعداد حوزه های اشاره منحصربفرد قوی ترین همبستگی در کل مطالعه بود. وب سایت هایی که دارای حوزه ارجاع بیشتری بودند رتبه های بالاتری داشتند. سایت های خبری پربازدید هستند و از نظر اعتبار دامنه و اعتبار صفحه، قوی هستند. با لینک گرفتن از سایت های خبری می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

پس با توجه به اهمیت لینک سازی، مهمترین کلمات کلیدی در هریک از صفحات سایت که نوشته شده باشد به عنوان انکر تکست به صفحات هدف دیگر لینک می شود، تا از این طریق گوگل و کاربران به مسیر لینک شده هدایت شوند. با تحلیل عملکرد وب‌سایت‌های رقیب، شما می‌توانید تا حد زیادی در زمان، انرژی و منابع صرفه‌جویی کرده و به جای تکرار روش‌های آزمون و خطا، از اشتباهاتی که سایت‌های رقیب کرده‌اند درس گرفته و از اقدامات مثبت آ‌ن‌ها به نفع خود الگوبرداری کنید. چرا که ابزارهای تحلیل‌گر مذکور نمی‌توانند تمامی جزئیات را در اختیار شما قرار دهند و برخی از موارد تنها از پس افراد حرفه‌ای برمی‌آید. خدمات سئو سایت حرفه ای در حقیقت یک پکیج کامل برای بهینه‌سازی یک‌باره یا مداوم برای موتورهای جست‌وجو محسوب می‌شود که به بیان ساده، با استفاده از آن می‌توانید بازدید از وب سایت خود را به طرز ارگانیک و بهینه و با بازدهی عالی افزایش دهید.

برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. لینک گرفتن از سایت های مرتبط با حوزه کاری، به مراتب بهتر از لینک گرفتن از سایت های غیر مرتبط است. اما برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی خارجی، بهتر است که از هردوی آن ها لینک بگیریم. اما بک لینک های مرتبط با حوزه کاری بهتر است که بیشتر باشند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. تیم تخصصی سئوکار تاپ وردپرس پس از آنالیز وب سایت شما، اقدام به رفع مشکلات تکنیکال خواهد کرد.

از آنجا که لینک سازی یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های سئو برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو محسوب می‌شود، آموزش لینک سازی خارجی به عنوان یکی از موضوعات مهم در دنیای دیجیتال و سئو، بسیار مفید واقع می‌شود. در این مطلب به آموزش کامل لینک سازی در سئو، اهمیت و اصول آن خواهیم پرداخت. بک لینک پروفایلی به لینک‌هایی اشاره دارد که در بخش پروفایل کاربر یا وبسایت درج می‌شوند. در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد. اگر شما به وبسایت یا پروفایل خود لینک دهید، این لینک ها می توانند به موتورهای جستجو نشان دهند که صفحه مورد نظر شما ارتباط مستقیم با وبسایت شما دارد و در نتیجه، امتیاز سئو را افزایش دهند.

بک لنک ها روی سئو سایت نقش مهمی دارند گوگل یکی از ملاک های اعتبار یک سایت را بک لینک های ورودی می داند. اگر  شما محتوایشان را در سایت خود قرار دهید و یا به آن ها لینک بدهید، ممکن است همین کارها را برای شما انجام دهند. به یاد داشته باشید تمامی موارد ذکر شده را باید با دلایل منطقی و درست انجام دهید. در صورتی که هدف شما تنها سودآوری برای برندتان باشد، مخاطبین متوجه شده و در نهایت نتیجه مثبتی نخواهید گرفت. این یعنی که یک فرصت مناسب برای شما وجود دارد تا با پاسخ دادن به آن ها برای خود اعتبار ایجاد کنید. پیشنهاد می کنیم که برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و فعالیت لینک سازی طبیعی خود را شروع کنید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما