امکان خرید افراد در طرح کاتالوگ الکترونیکی

تیتر 20 – علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون، کار و حمایت اجتماعی در حاشیه شرکت در برنامه جدول اقتصادی گفت: هم اکنون بستر آنلاین تحویل 11 لیست کالاهای اساسی مشمول طرح کالابرگ را آغاز کرده است و تعداد پلتفرم ها افزایش می یابد. در آینده نزدیک خواهد بود

وی بیان کرد: در خرید اینترنتی اگر 200 هزار تومان از محل یارانه برای خرید 11 خودکار هزینه شود به فرد مناسب 120 هزار تومان وام تشویقی تعلق می گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و حمایت اجتماعی مردم با بیان اینکه امکان عرضه لبنیات و اقلام سنتی به صورت فله در طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی فراهم شده است، گفت: در حال حاضر طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی شامل می شود. از درآمد اول تا پنجم داچیا.

من باید بگویم؛ استفاده از کاتالوگ الکترونیکی کاملاً داوطلبانه و داوطلبانه است و خانوارها می توانند یک ماه قبل از تحویل یارانه اعتبار خود را برای خرید کاتالوگ اختصاص دهند و در صورت عدم تمایل به خرید کاتالوگ، افراد می توانند از یارانه نقدی خود به عنوان استفاده کنند. قبل از. .

در این طرح قیمت کالاها بر اساس نرخ ارز شهریور 1401 ارائه می شود و دولت مابه التفاوت قیمت کالاها را در این مدت بر اساس سبد کالای مشخص شده پرداخت می کند.

تمامی خانوارهای مشمول طرح می توانند با ورود به https://shoma.sfara.ir و نصب اپلیکیشن خود از فروشگاه ها و سوپرمارکت های متصل به طرح و نزدیک منزل خود با شماره گیری *500*1463* از طریق سامانه «شما» اقدام کنند. از باقی مانده بدهی مطلع شوید./تسنیم

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما