بالابر پله پیما بالابران صنعت

همچنین، بالابرهای مخصوص بیمار معمولاً دارای صندلی پشتی برای بیمار هستند تا او را در طول حرکت به مقصدش، به حالت نشسته در آورده و ایمنی و راحتی بیشتری را برایش فراهم کنند. این تجهیزات معمولاً از جنس فولادی ساخته شده‌اند و قابلیت حمل و نقل آسان دارند. بالابرهای مخصوص بیمار معمولاً با دو چرخ و دو دسته‌ی قابل حمل ساخته شده‌اند.

بالابر پله یک وسیله حمل و نقل شیب دار است که برای ارتقای سطحی که در آن دو یا چند طبقه با هم ارتباط دارند، استفاده می‌شود.

هرگاه مشتریان محترم الزام به نصب محصولات توسط شرکت را داشتند، خدمات نصب پله رو های تولیدی شرکت مهندسی فراز کاسپین در تمامی کشور توسط پرسنل آسارامش شرکت انجام می پذیرد. بالابر معلولین در مراکز درمانی، درمانگاه ها، مطب ها، بیمارستان ها جهت استفاده معلولین و بیماران بسیار پرکاربرد است.

  • چرا که به علت تاشو بودن کفی به صورت کاملا اتوماتیک، فضای خاصی از پلکان اشغال نخواهد شد.
  • بالابر مخصوص بیمار برای ایمنی بیشتر، با نظر به ویژگی‌هایی مانند استحکام، پایداری و قابلیت تنظیم بهبود یافته‌اند.
  • دقت کنید که مدل مستقیم این دستگاه از مدل چرخشی اش دارای قیمت پایین تری می باشد.

بدین وسیله، خروجی بسیار ایمن ‌تری از صندلی پله پیما را برای کاربران فراهم می سازد. برای افرادی که بنا به بیماری یا مشکل ستون فقرات در پیمایش و بالا رفتن از پله‌ ها در ساختمان ها با مشکل جدی روبرو هستند، وجود یک پله پیما می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد. بالابر پله امکان جابجایی راحت را برای افراد سالمند، معلول و دچار مشکل در ساختمان های چند طبقه فراهم می کند.

صندلی پله یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در دنیای امروزی مورد کاربرد افراد قرار می گیرید. بعنوان مثال این بالابرهای خانگی به دو مدل حرکت در مسیر مستقیم و حرکت در مسیر منحنی ( دارای پاگرد) تقسیم می شوند.

شرکت فراز کاسپین اقدام به تولید محصولی جدید با الگو از نمونه های اروپایی به نام پله نور… قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر | جهت مشاهده قیمت، مشخصات، کاربرد و مزایا بالابر پله رو مدل ویلچر بر وارد سایت شوید.

بالابر های پله ای دارای دو نوع Indoor و  outdoor   می باشد که هم به شکل ایستاده، هم به شکل نشسته قابل استفاده است. در صورتی که یکی از اعضای خانواده شما دچار مشکلات حرکتی است و نمی تواند از طریق پله ها، رفت و آمد کند، توصیه می کنیم هر چه سریعتر به فکر خرید دستگاه پله رو باشید.

در پایان با توجه به تاثیر پارامترهای مختلف بر روی قیمت صندلی پله پیما پیچشی ، تعیین قیمت مطابق با نظر کارشناس انجام می گیرد و باید بعد از بررسی شرایط مختلف پروژه و حتی بازدید نهایی ، قیمت نهایی سیستم اعلام گردد. طول مسیر نیز به تابع مستقیمی از قیمت صندلی پله پیما پیچشی می باشد و هر چه بیشتر شود مسلما قیمت صندلی پله پیما پیچشی نیز افزایش خواهد یافت. می توان گفت قیمت صندلی پله پیما پیچشی خارجی به صورت تقریبی قابل ارائه می باشد که با توجه به نوسانات ارز ، قیمت دستگاه تنها از طریق رسانه های ارتباطی قابل اعلام می باشد.

با استفاده از این وسیله، فرد می‌تواند با نشستن بر روی یک صندلی، به‌راحتی مسیر راه‌پله را به بالا یا پایین طی کند و علاوه بر بازگشت به شرایط زندگی عادی، از احساس وابستگی او کاسته شود. در این مقاله سعی بر این است با این وسیله کاربردی بیشتر آشنا شویم تا با حل این معضل شرایط زندگی سالمندان را بهبود بخشیم. صندلی پله پیما کاربرد فراوان دارد و قابل استفاده برای مکان های مختلف می باشد.

بطوریکه  پله پیما می بایست تا حد مطلوبی کم صدا باشد تا موجب سلب آسایش دیگر اهالی ساختمان نگردد. با توجه به اینکه پله پیما در محیط داخلی ساختمان و در مجاورت دیواره ها نصب می شود، میزان تولید صدای این وسیله بسیار حائز اهمیت می باشد. دستگاه عمود بالابر بهترین گزینه برای جابه جایی افراد دارای ویلچر است برای آشنایی با قیمت، ویژگی ها و مشخصات عمود بالابر و خرید آن کلیک کنید. استفاده از پله برقی برای بسیاری از افراد بسیار ترسناک است، به خصوص برای افرادی که مشکلات تعادل دارند و نمی‌توانند به خوبی در پله برقی حرکت کنند.

هر کدام از سیستم های حرکتی دارای مزایای منحصر بفردی هستند که میتوان براساس نوع و ماهیت راه پله آنها را بکار برد. تنها شرکت تولید کننده بالابر و پله پیما با گارانتی برگشت وجه برای مشتریان محترم در سراسر کشور . فضای اشغالی دستگاه های پله پیما چه به صورت ایستاده و چه به صورت صندلی حدودا 25 سانتی متر میباشند .

صندلی پله پیما باید طوری باشد که صندلی آن بسیار محکم و از جنس مرغوبی باشد. همچنین واگن آن که از حیاتی‌ترین قسمت‌های صندلی می‌باشد باید دارای موتور قوی باشد که به راحتی نسوزد. در دنیا از موتورهای گیربکسی با کیفیت و کم صدا استفاده می‌کنند تا آلودگی صوتی ایجاد نشود که باز هم متاسفانه شاهد هستیم که یکسری سودجویان برای کاهش قیمت، از موتور گیربکس های بی کیفیت و پُر صدا استفاده می‌کنند.

فروش پله پیما ایستاده و گردشی

بنابراین پله پیما در ساختمان هایی که امکان نصب آسانسور(به علت محدودیت جا ویا قدیمی بودن ساختمان و …) وجود ندارد بسیار کاربرد دارد. این صندلی به دو صورت نشسته ( صندلی دار) و ایستاده تعبیه شده برای مسیر مستقیم و چرخشی دارای ریموت

بعد از استفاده از دستگاه صفحه زیرین دستگاه به صورت اتوماتیک جمع شده و در زمانی که از دستگاه استفاده نمی شود فضای بسیار کمی را اشغال می کند. انرژی مصرفی دستگاه توسط دو عدد باطری 12 ولت تأمین می شود، در نتیجه در زمان قطع برق نیز دستگاه کار خواهد کرد.

صندلی بالابر پله + خرید

آنچه ما را به ادامه این مسیر مشتاق تر کرد، احساس استقلال سالمندان و افراد دارای عارضه حرکتی و بی نیازی از کمک دیگران به آنها در پله ها بود. بالابر مخصوص بیمار برای ایمنی بیشتر، با نظر به ویژگی‌هایی مانند استحکام، پایداری و قابلیت تنظیم بهبود یافته‌اند. برخی از بالابرهای مخصوص بیمار دارای دسته‌ی کنترلی هستند که بیمار می‌تواند خودش را بالا و پایین ببرد و در نتیجه احساس استقلال کند. استفاده از این دستگاه به پیشرفت روند بهبود بیمار و رفاه حال ایشان کمک بسیاری خواهد کرد.

پله پیما معلولین

بالابر پله پیما به عنوان یک ابزار انتقال موثر و امن در محیط‌هایی که دسترسی به پله برای افراد با معلولیت حرکتی مشکل است، استفاده می‌شود.

بالابر پله پیما یکی از ابزارهای ایمنی برای حرکت افراد در محیط‌هایی است که نیاز به پله برای نقل و انتقال دارند. این دستگاه با امکاناتی مانند سیستم ایمنی و کنترل دقیق برای حرکت و توقف به طور ایمن و موثر به کار می‌رود. یکی از موارد مهم در نظر گرفته شده برای بیماران و سالمندان و معلولین در طراحی نزدیک بودن نقطه توقف صندلی در ناحیه میباشد که به راحتی امر نشستن و سوار شدن امکان پذیر باشد . ارتفاع کم پله پیما و پله رو برقی در هنگام حرکت ایمنی بالاتری ایجاد کرده است .

حال این سوال پیش می آید که اگر کاربر بخواهد در نقطه دیگر توقف کند، تکلیف چیست؟ بسیار ساده است، کافیست دست تان را از روی دکمه بردارید. توجه داشته باشید که برخی از صندلی ها دارای کمربند ایمنی هستند و به همین جهت امکان جابجایی ایمن تر را برای افراد فراهم می کنند. در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد و ویژگی های صندلی پله پیما مسیر مستقیم اروپایی آویژه را مشاهده کنید.

یکی دیگر از معایب نصب صندلی پله رو که البته چندان هم جدی نیست، مربوط به عدم تحرک افراد سالم در هنگام استفاده از این وسیله است. به این معنی که برخی افراد سالم بر روی این صندلی می نشینند و دیگر تحرک خاصی در هنگام جابجایی بین طبقات ندارند. خرید ویلچرپله رو هم می تواند یکی از تجهیزات توانبخشی باشد که به افراد معلول در راه رفتن کمک کند.

بالابر پله یا پله پیما در ابتدا توسط چند شرکت از خارج از کشور وارد شد که به دلیل هزینه تمام شده بسیار بالای آن برای بسیاری از افراد مقرون به صرفه نبود و امکان بهره گیری از آن را پیدا نکردند. تا آنکه در دهه 90 با مهندسی معکوس، نمونه های ساخت داخل این محصولات به تولید رسید و با توجه به دانش فنی و استعداد بی نظیر نخبگان و متخصصان ایرانی پله روهای سیار با کیفیتی به تولید رسید و در دسترس عموم مردم قرار گرفت. قیمت بالابر پله و سایر محصولات این شرکت دانش بنیان بسیار مقرون به صرفه و رقابتی بوده و از سایر رقبای این شرکت متمایز است. شما می توانید بدون نگرانی از ارسال و نصب پله رو و صندلی پله پیما آن را خریداری نمایید چرا که شرکت همیار مکانیک کوشا آن را به صورت رایگان برای شما ارسال و نصب خواهد کرد.

پله پیما معلولین

زمانی که صندلی به انتهای مسیر رسید، به شکل کاملا خودکار خاموش می شود. در این حالت صدای بوق ملایمی پخش می شود که نشانگر حرکت و ایستادن دستگاه است. تکنیسن های ما تمام جوانب کار مانند متراژ و سلیقه مشتری را در نظر می گیرند و کار نصب دستگاه بالابر معلولین را با ظرافت کامل انجام می دهند. در استفاده از صندلی های پله پیما یک نکته بسیار مهم صدای آن در حین حرکت می باشد.

این موتور، با چرخاندن دو پولی به صورت مستقیم به دنبال ایجاد گردش در ریل و پله بالابر، باعث حرکت ویلچر دار به بالا می شود. همچنین، بالابر ویلچر بر با استفاده از سنسورهای حرکت، می تواند با اطمینان و سرعت مناسب حرکت کند و از هرگونه تصادف جلوگیری کند. مکانیزم عملکرد بالابر پله نورد از قرار دادن یک پله نورد با حسگرهایی استفاده می‌کند که به سیستم کنترل دستگاه ارتباط دارند. هنگامی که شخصی در محدوده حسگرها قرار می‌گیرد، سیستم کنترل دستگاه به صورت خودکار بر روی پله نورد حرکت می‌کند و شخص را به بالا و یا پایین می‌برد.

در مجموع، بالابر ویلچر بر یک ابزار کارآمد و موثر است که می تواند به فرد نیازمند در حرکت از یک سطح به سطح دیگر، کمک شایانی کند. با توجه به ویژگی های متمایز آن، بالابر ویلچر بر به عنوان یک راهکار عالی برای حرکت در محیط های داخلی و خارجی، به کار گرفته می شود. از ویژگی های بارز بالابر ویلچر بر می توان به جمع و جور بودن آن اشاره کرد.

شیوه عملکرد صندلی بالابر پله ای مستقیم به این گونه بوده که فرد در هر پاگرد از بالابر پیاده می شود و مجدد سوار بر بالابر بعدی می شود. بالابر می تواند دارای صندلی باشد و یا تنها فضایی برای ایستادن داشته باشد. بالابر پله پیما پنج جز اصلی دارد که در ادامه مختصراً با آن‌ها آشنا می‌شویم.

پله پیما معلولین

برای نصب و راه اندازی بالابر پله می توانید از طریق تلفن های موجود در سایت با شرکت پارس ایمن بالابر تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید. صندلی پله پیمای کوشا به دو صورت مستقیم و پیچشی قابل ارائه می‌باشد و صندلی پله پیما کاملا مکانیزم داخلی دو سیستم با هم تفاوت دارند.

فوجیران برای اثبات حسن نیت خود از ابتدای استارت پروژه پله برقی/ آسانسور ، موقعیت شما را به صورت کاملا رایگان توسط کارشناسان مجرب ، کارشناسی نموده و به شما مشاوره رایگان در اجرای بهتر عملیات ارائه خواهد داد. این در حالی است که حرکت آرام یک صندلی بر روی یک ریل آلومینیومی یا فولادی قطعاً بسیار کم صداتر خواهد بود.

بالابر پله پیما با توجه به ارتفاع، نوع موتور و قدرت آن انواع مختلفی دارد. ساختمان های با طبقات بالا باید از چندین دستگاه به صورت همزمان استفاده کنند و یا مدل پله پیما پیچشی بهره ببرند . در این مقاله شما را با یکی از کاربردی ترین وسیله های جا به جایی یعنی بالابر پله پیما و هزینه آن آشنا خواهیم کرد. سوارشدن بر صندلی پله پیما جای هیچ نگرانی ندارد، کافی است برای نشستن روی صندلی جهت رفتن به طبقات بالاتر (فرود بالا) و طبقات پایین­تر (فرود پایین) به چند نکته مهم توجه کنید.

کل فضایی که این بالابر اشغال می کند ۱۵ سانتی‌متر است و در زمان استفاده این فضا به ۴۵ سانتی‌متر از عرض راهروی افزایش می یابد. در مورد سفارشات که نیاز به نصب نداشته باشد محصول مربوطه به سریع ترین شکل به دست مصرف کننده در سرتاسر کشور ارسال میگردد . در مورد محصولات که نیاز به نصب دارند تیم شرکت pj1 با دارا بودن خودروهای اختصاصی برای حمل کالا و ابزار در محل حاضر شده و اراعه خدمات و نصب میکنند .

  • برای افرادی که بنا به بیماری یا مشکل ستون فقرات در پیمایش و بالا رفتن از پله‌ ها در ساختمان ها با مشکل جدی روبرو هستند، وجود یک پله پیما می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.
  • صندلی پله پیما به عنوان یکی از ملزومات برای عبور از پله ها مناسب برای افراد سالمند می باشد .
  • این در حالی است که خود ریل صندلی نیز با استفاده از پیچ ‌و مهره، اتصال پیدا می کند و قابلیت متصل شدن  به هر سطحی را دارد.
  • موضوع دیگری که ذهن افراد را درگیر می کند این است که آیا صندلی های پله رو به دیوار آسیب می زنند یا خیر.
  • مشاوران ما، با ارائه ارزیابی‌های جابجایی و تحرک در خانه، یافتن راه‌حلی که متناسب با نیازهای ما باشد را برایمان آسان نموده‌اند.
  • خرید ویلچرپله رو هم می تواند یکی از تجهیزات توانبخشی باشد که به افراد معلول در راه رفتن کمک کند.

اما هزینه، فضای کافی در راه‌پله و مناسب بودن جنس و مدل محصول را در نظر بگیرید. دو صورت مستقیم و پیچشی قابل ارائه می‌باشد و صندلی پله پیما کاملا مکانیزم داخلی دو سیستم با هم تفاوت دارند. این مکانیزم عملکرد بالابر پله نورد به دلیل داشتن حساسیت بالا به حرکت و مکان شخص، امکان استفاده را برای تمامی افراد فراهم می‌کند و باعث افزایش راحتی و امنیت کاربران در تردد افراد بین طبقات مختلف می‌شود.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما
اطلاعات و محتوای این سایت با کمک هوش مصنوعی و از روی داده‌های اینترنتی تهیه شده‌اند و مسئولیتی در قبال صحت آنها نخواهیم داشت و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.