کاشت مو طبیعی + بهترین شیوه کاشت مو + مشاوره رایگان

به علاوه در این روش اغلب تعداد گرافت بیشتری از پیوندها را در یک جلسه می‌توان انجام داد.

تنها ممکن است کمی احساس فشار و یا کشش داشته باشید که این کاملا طبیعی است. در نهایت موهای انتخاب شده در نواحی که از قبل تعیین و بی حس شده است کاشته می‌شوند. از آنجایی که این جراحی همراه با بی حسی موضعی است بیمار هیچ گونه دردی را احساس نمی‌کند. اگر در مورد نظرات کسانی که کاشت مو انجام داده‌اند پرس و جو کنید متوجه می‌شوید که، افرادی که در یک کلینیک معتبر جراحی خود را انجام داده‌اند از نتایج به دست آمده این عمل رضایت کامل دارند و از مزیت‌های آن کاملا بهره می‌برند.

انجام اصولی مراقبت های بعد از کاشت مو نیز جز عواملی است که سبب بهبود سریع تر ورم می شود.

همچنین می‌توانید به کمک مرطوب‌کننده ظاهر ناخوشایند پوسته‌ها را برطرف کنید.

کاشت مو در واقع یک روش جراحی برای درمان ریزش مو، کم پشتی مو و طاسی سر است. در این روش از موی سایر نواحی سر و بدن برای پیوند مو به نواحی کم مو یا بدون موی سر استفاده می شود. سابقه این عمل به سال های دهه ۱۹۵۰ میلادی در آمریکا باز می گردد و طی سالیان مختلف تغییرات عمده ای در روش های آن ایجاد شده است.عمل جراحی کاشت مو به طور معمول در مطب پزشک متخصص مو یا بیمارستان و کلینیک کاشت مو انجام می شود.

سالیان سال است که مردم برای درمان ریزش مو سراغ کاشت مو می‌روند. روشی که در آن موهای پشت یا بغل سر جدا شده و به جلوی سر پیوند زده می‌شود.

علت ریزش مو بعد از کاشت مو

بنابراین باز هم نظر پزشک متخصص و اینکه کدام درمان برای ریزش فعلی و درمان طاسی سر موهای شما بهتر است، مهم است. افراد زیر ۲۵ سال نمی­‌توانند کاشت مو انجام دهند زیرا با کاشت مو در این سن، ممکن است موهای دیگر نیز بریزد و درنتیجه نیاز به کاشت مو مجدد باشد. به همین دلیل متخصصان این حوزه معتقدند بهتر است افراد زیر این سن از تقویت کننده‌­ها برای بهبود وضعیت موهایشان و جلوگیری از ریزش مو استفاده کنند.

شما عزیزان میتوانید برای دیدن نتایج و فیلم کاشت مو کلینیک زیبایی آنیل، صفحه اجتماعی ما را در اینستاگرام نیز دنیال کنید. در  آخرین مرحله‌، سوراخ‌های بسیار کوچکی در ناحیه‌ کاشت ایجاد کرده و گرافت‌های آماده شده را در محل مورد نظر می‌کارند. مطالب مجله سلامتی پذیرش۲۴ تحت نظارت پزشکان تایید شده ویراستاری می‌شوند لیکن در نظر داشته باشید جایگزین پیشنهاد تخصصی پزشک معالج نمی‌باشد.

این روش که برای افراد طاس و افرادی مناسب است که یک بار فرصت کاشت مو دارند، نتیجه ای کاملاً طبیعی دارد و خط رویش موها مصنوعی دیده نمی شود. کاشت مو یک روش علمی و موثر برای درمان ریزش مو است که امروزه در سراسر دنیا رواج دارد. کلینیک جردن با استفاده از متد اختصاصی پروفسور نیلفروش زاده، یکی از معتبرترین مراکز کاشت مو در ایران و خاورمیانه است.

در نتیجه پس از کاشت چنین مسائلی موجب ریزش موی مجدد نمی شود.

کاشت مو با بانک مو ضعیف

بر اساس آکادمی پوست آمریکا، ۴۰ درصد از زنان تا ۴۰ سالگی دچار ریزش مو شده و حدود ۸۰ درصد از زنان به عنوان بخشی از روند طبیعی بلوغ، شاهد عقب رفتن خطوط موی خود می­‌شوند. برای اطلاع از دارا بودن این دو شرط بایستی به کلینیک معتبر و پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام بررسی‌های لازم شرایط شما برای کاشتن مو مشخص گردد. بعد از کاشت ،مو شروع به ریزش می‌کند پس از 3 الی 6 ماه موها مجدد رشد می‌کند و تقریبا بعد از یکسال به نتیجه مورد نظر خواهید رسید.

از اینرو پیشنهاد می‌کنیم جهت تشخیص و درمان کامل بیماری به پزشک مراجعه کرده یا از ایشان مشاوره پزشکی آنلاین دریافت فرمایید. این روزها لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌ های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است.

ولی به گفته متخصصان پوست متخصص در زمینه ریزش مو و ترمیم مو هر دو روش در حال حاضر استفاده می‌شوند. افراد جوانی که کمتر از ۲۵ سال سن دارند، به این دلیل که طرح ریزش موی آن‌ها معلوم نیست کاندید خوبی برای این عمل نیستند؛ مگر در موارد استثنایی. افرادی که در پشت سر یا کناره سر موی کافی ندارند هم کاندیدای خوبی برای این عمل نیستند.

در این روش کاشت، از فولیکول های مناطقی که رشد بیشتری داشته اند، برای کاشت مو در نواحی کم پشت استفاده می‌شود. در روش میکروگرافت از وسایل استخراج فولیکول مو برقی استفاده می‌شود تا فولیکول مو از روی پوست سر برداشته شده و در نقاط کم مو کاشته شود. ویژگی اصلی این روش استفاده از وسایل مدرن و میکروموتورهای اتومات بجای نگه‌دارنده‌های دستی است.

در فرایند کاشت مو، فولیکول‌هایی در ناحیه مورد نظر قرار داده شده و باعث رشد سریع مو در آن نواحی می‌شوند. همانند دیگر فولیکول‌ها، آنها نیز یک طول عمر مشخصی دارند ولی به صورت معمول تا پایان عمر فرد، رشد خواهند داشت. پزشک مربوطه پس از بررسی موارد گفته می شود می تواند تصمیم بگیرد آیا امکان جراحی وجود دارد یا خیر.

نحوه شستن سر بعد کاشت مو

روش FIT برای افرادی که پوست سر سفت دارند، می‌تواند بهترین روش کاشت مو باشد. به طور کلی دو روش برای برداشت گرافت های مو از پشت سر بیمار وجود دارد که میتوان از آن به عنوان روش جراحی (FUT) و روش غیر جراحی (FIT) نام برد. اطلاعات ناکافی باعث شده تا بسیاری از افراد درباره کاشت موی سر و نتایج آن دچار تردید شوند. شاید شما نیز به اشتباه فکر کنید کاشت موی طبیعی یعنی تراشیدن مو در یک ناحیه و چسباندن آن به نواحی دیگر.

به طور عادی این بیماری باعث می‌شود مو به شکل قسمت‌های کوچکی به شکل یک عدد سکه بر روی قسمت موی سر یا ریش بریزد. افرادی که از مشکل ریزش مو به این صورت رنج می‌برند و دچار مشکل شده‌اند، سالم هستند و در اکثر مواقع موهای ریخته شده بعد از زمان کوتاهی دوباره به حالت اول برمی‌گردند و رشد می‌کند. البته بعضی اوقات (به‌خصوص در افرادی که مشکل ریختن کامل موی سر یا بدن را دارند) طاسی یا نداشتن مو دائمی خواهد شد.

انواع روش‌های کاشت مو شامل روش‌های، (F.U.T)، (F.I.T)، (S.U.T)، (H.R.P)، (MF.I.T) می‌باشد که بسته به تشخیص پزشک یا جراح زیبایی به شما پیشنهاد می‌شوند.

از این رو طرفداران کاشت مو به علت کاهش تعداد جلسات کاشت مو بیشتر شده است. با روش‌های جدید کاشت مو شاید مدت زمان کاشت چند ساعت بیشتر از روش‌های قدیمی‌تر طول بکشد؛ اما در یک جلسه پایان می‌یابد.

این پرسش از آنجا اهمیت دارد که عمل کاشت می تواند بر احساسات فرد تاثیر گذاشته و حتی یک سرمایه گذاری اقتصادی برای وی باشد. تحقیقات نشان داده است که ۹۸% گرافت های کاشته شده مانند موهای طبیعی رشد می کنند. FUT نیز یکی دیگر از روش های پر طرفدار کاشت موی طبیعی است که اثرات تهاجمی بسیار کمی دارد.

با سلام، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران بیوتی توسط شما باعث افتخار و خوشنودی ما می باشد.

در مرحله آخر پزشک به شما نکاتی را می‌گوید که شما باید بعد از عمل آن را رعایت کنید. نکاتی مثل مراقبت از ضربه خوردن ناحیه کاشت مو و عدم فعالیت‌های سنگین ورزشی از جمله مهم‌ترین نکات این مرحله است. کاشت مو از جمله عمل‌های زیبایی است که افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند و به زیبایی خود انجام می‌دهند آن را انجام می‌دهند.

این عارضه دائمی نبوده و با مصرف داروهای تقویتی درمان خواهد شد. با یائسگی هورمون‌های بدن در زنان دچار نوسانات شدیدی می‌شود. در این زمان تولید هورمون استروژن و پروژسترون کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. معمولا زنان در سنین ۵۰ تا ۶۰ سالگی یائسه می‌شود و حجم موها به شدت کاهش پیدا می‌کند و موها نازک می‌شوند.

در روش میکروفیت فولیکول‌ها از بانک مو برداشت می‌شود و در ناحیه مد نظر برای کاشت پیوند زده می‌شود.

در چنین مواردی بیمار ممکن است به چندین روش برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز داشته باشد. همان طور که اشاره کردیم، داشتن موهایی زیبا و پرپشت، هم برای زنان و هم برای مردان، یکی از فاکتورهای زیبایی است که بر جوان نشان دادن چهره تاثیر بسزایی دارد. بسیاری از افراد به خصوص مردان شاهد ریزش موها و طاسی سر خود هستند که این امر باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود. کاشت مو به منظور زیبایی بیشتر، کاهش علائم سالخوردگی و افزایش اعتماد به نفس انجام می شود.

این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود.

در این مقاله بر آن شدیم تا با شما از انواع بهترین کلینیک کاشت مو در تهران و چگونگی انجام آن صحبت کنیم و بهترین روش را برای آن پیدا کنیم. مزایا و معایب کاشت مو را برایتان برشمردیم و تلاش کردیم به طور خلاصه به شما کمک کنیم تا کاشت موی خوبی را داشته باشید.

  • اگر ۲ تا سه ماه پس از جراحی کاشت مو دچار این عارضه شدید، علت اصلی آن رشد مجدد مو است که می‌توان با کمپرس گرم و پماد آنتی‌بیوتیک مانند موپیروسین آن را درمان کرد.
  • کاشت مو به روش fue یکی از روش‌های پرکاربرد در جراحی کاشت مو است.
  • روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT که در آن از موهای بدن برای کاشت در سر استفاده می‌شود.
  • در حال حاضر، تکنیک کاشت موی FUE (Follicular Unit Extraction) به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک‌های کاشت مو در ایران شناخته شده است.

همچنین پس از اتمام عمل برای کاهش درد داروهای مسکن و برای جلوگیری از بروز عوارض دیگر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی تجویز می‌شود. کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و امروز پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و سلامتی کشور تبدیل شده است. رویکرد ما، همراه کردن دانش و تخصص با تجربه است تا در برخورد با شرایط خاص هر مراجعه‌کننده، صحیح‌ترین مشاوره و بهترین خدمات ارائه شود.

کاری که باید پیش از کاشت مو انجام بدهیم

اما پیشرفت علم و تحقیقات گسترده در این زمینه ثابت کرده‌اند این جراحی ترمیمی موی از دست‌رفته روی سطح پوست سر انجام می‌شود، بنابراین ارتباطی بین بچه دار شدن با عوارض کاشت مو وجود ندارد. با این حال می‌توان گفت عوارض ناشی از این عمل در مردان بیشتر دیده می‌شود، زیرا درصد بالاتری از آقایان به سراغ کاشت مو می‌روند.

کاشت مو

استفاده از داروهای شیمیایی ماینوکسیدیل توصیه نمی‌شود؛ زیرا در مدت طولانی با قطع این دارو مجددا ریزش مو را تجربه خواهید کرد.

اما از سال ۱۹۹۵ تا زمانی که جراحان برای اولین بار کاشت فولیکول‌های موی (بخشی که مسئول تولید مو است) را شروع کردند، هر روز فرآیند کاشت نتایج ظاهری طبیعی‌تر و بهتری را ارائه می‌کرد. برخی از زوج‌هایی که برای بچه دار شدن برنامه‌ریزی می‌کنند، نگران عوارض کاشت مو هستند. در گذشته این باور وجود داشت که کاشت مو می‌تواند بر توانایی و قدرت باروری تاثیر مستقیمی بگذارد.

کاشت مو

عوارض این روش ترمیمی موی از دست‌رفته در زنان و مردان مشابه یکدیگر است و ارتباطی با جنسیت ندارد. اغلب زنان و مردان پس از کاشت مو عوارض خفیفی مانند درد، تورم و قرمزی را تجربه می‌کنند که در چند روز ابتدایی جراحی طبیعی است.

ورم یا ادم یکی دیگر از رایج‌ترین عوارض کاشت مو است که از زمان آغاز جراحی شروع می‌شود و سه تا پنج روز پس از عمل خود را نشان می‌دهد. اغلب افراد در ناحیه گیرنده و جلوی سر خود دچار تورم می‌شوند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما