دیزل ژنراتور؛ بهترین قیمت و خرید انواع ژنراتور دیزلی

این مسئله زمانی پررنگ تر می شود که نصب و راه اندازی آن به صورت غیر استاندارد صورت گرفته باشد. اگر دیزل ژنراتور درست و اصولی نصب نشده باشد ممکن است با به وجود آوردن میزان زیادی گاز باعث آلودگی محیط زیست و بیماری تنفسی در افراد گردد. سیم ها و کابل هایی که از تابلو ATS  به تابلو برق اصلی منتقل می شوند شامل دو مجموعه کابل مدار فرمان و کابل برق ژنراتور هستند.

دیزل ژنراتور

برای بهره مندی از خدمات مشاوره رایگان هنگام خرید ژنراتور برق دیزلی و آگاهی از قیمت ژنراتور برق دیزلی با ما تماس بگیرید. آبادیزل یکی از معتبرترین فروشگاهی است که شما می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید ژنراتور برق دیزلی نمایید. آبادیزل با سابقه طولانی در تأمین قطعات دیزل ژنراتور و انجام مشاوره‌های تخصصی جهت خرید ژنراتور دیزلی اطمینان‌بخشی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

دیزل ژنراتور میتسوبیشی 1915 کاوآ

این وسیله مکانیکی است که همزمان با منبع تغذیه شبکه ، اتصال ژنراتور به بار را متوقف می کند. هنگامی که برق شبکه وجود دارد ، اتصال همزمان یک ژنراتور باید با کنترل های ویژه انجام شود تا آنها به طور موازی کار کنند. بدون این سیستم کنترل ، ممکن است آسیب جدی به ژنراتور وارد شود و منجر به آتش سوزی شود. برخلاف دیزل ژنراتور پایه، این دستگاه به طور دائم کار کرده و خاموشی در آن به ندرت اتفاق می افتد.

هنگامی که موتور دیزل شفت ژنراتور را می چرخاند، سیم ها از طریق میدان مغناطیسی عبور می کنند، که می تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند. بنیانگزار مجموعه صنعتی کاشانی، جناب آقای محمد عصار کاشانی در سال 1322 خورشیدی در خانواده ای صنعتگر در شهر زیبای کاشان چشم به دنیا گشودند .

دیزل ژنراتور میتسوبیشی 2750 کاوآ

ژنراتوری که برای کار بسیار کوچک است، تا آنجا که می تواند در فشار است. برعکس، یک ژنراتور بزرگ که هرگز با تمام ظرفیت کار نمی کند، معمولاً با تجمع رسوبات کربن مسدود می شود. صفحه کنترل ژنراتور مجموعه ای از اجزای سازنده خواهد بود، در کنار هم باید موتور دیزل دیزل ژنراتور کوچک و دینام AC را هنگام کار کنترل کرده و اطمینان حاصل کنند که تنظیمات در پارامترهای از پیش تعیین شده باقی می ماند. از صفحه کنترل برای راه اندازی و توقف مولد برق ، خواندن کدهای مشکل تشخیصی در موتورهای سازگار و نمایش پارامترها برای کاربر استفاده می شود.

برای جلوگیری از این سر و صداها آن ها را درون یک محفظه فلزی پوشیده از فوم های صداگیر قرار می دهند.

هوا در سیستم سوخت رسانی نیز از رایج ترین خرابی ها در دیزل ژنراتور است که می تواند دستگاه را با مشکل روبرو کند. وجود هوا در انژکتور، حتی به میزان کم هم می تواند عملکرد کل سیستم را مختل کند. برای پیشگیری از بروز این مشکل می تواند یک بار در هفته، سیستم را روشن کرده و اجازه دهید تا به مدت 5 دقیقه کار کند.

دیزل ژنراتور ها معمولا از بنزین، گازوئیل و گاز به عنوان سوخت استفاده می کنند.

  • برای این که بتوانید دمای هوا را در حد تعادل نگه دارید لازم است توجه لازم را در به وجود آوردن جریان مناسب هوا به خرج دهید.
  • کاربردهای نوعی- این ژنراتور بار یکسان پیوسته را راه‌اندازی می‌کند یا به موازات توان مصرفی پیوسته و اصلی برای ماکزیمم سطح مجاز ۸۷۶۰ ساعت در سال واقع می‌شوند.
  • از طرف دیگر، کوپله کردن سفارشی، امکان افزودن تجهیزات جداگانه به ژنراتور با هدف تامین نیاز شما و یا بی صدا کردن آن توسط پوشش عایق صوتی را نیز فراهم خواهد کرد.
  • قیمت دیزل ژنراتور نیز دارای میزان یکسانی نبوده و به منظور آگاه شدن از آن، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

این هزینه ها به مرور زمان بیشتر از اضافه هزینه ای می شود که بابت خرید دستگاه با کیفیت پرداخت کردید. باید مطمئن شد که دیزل ژنراتور در یک محل ایمن و خشک و بدور از آلایندگی نصب شده است و دور از هرگونه مواد قابل اشتعال و مواد شیمیایی قرار دارد. هر 6 ماه باید فیلتر هوای ژنراتور گازوئیلی را کنترل کرده و اگر مشکلی داشت اقدام به عوض کردنش کنید. همچنین لازم به ذکر است که نشت هوا یا نشت روغن در لوله‌های ثابت نیز مشکلاتی هستند که باید بررسی شوند.

دیزل ژنراتور

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما