بهترین کلینیک پیوند و کاشت مو در ایران بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کلینیک دکتر نیلفروش‌زاده

کلینیک تخصصی پوست و مو تندیس با مجوز رسمی از وزرات بهداشت درمان در دو مرکز شهرک غرب و فرمانیه آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز هستیم. ایشان دارای بیش از ۱۷ سال تجربه در کاشت و پیوند مو و بیش از ده هزار کاشت موفق میباشند. خانم دکترفرح آل قیس این اطمینان را به شما می‌دهد كه علاوه بر دریافت جدیدترین شیوه‌های اجرایی علمی پیوند مو می‌توانید از متناسب بودن فرم كاشت با تركیب چهره خود از لحاظ زیبایی‌شناسی بهره‌مند باشید.

به همین دلیل باید نگهداری مناسبی از زخم‌های به وجود آمده در سرانجام داد تا دچار عفونت نشود.

برای مثال کلینیک صدف با ارائه خدمات مشاوره آنلاین بیست و چهار ساعته این مشکل را برای شما حل کرده است و دیگر نیازی نیست برای مشاوره و سوالات متداول به صورت حضوری مراجعه کنید.

کاشت موی سر، نوعی از عمل زیبایی است که موهای سایر نقاط بدن را به نقاط کم مو و یا خالی از مو منتقل می کند. این نوع عمل های کاشت در دهه های گذشته نیز انجام می شد، اما تکنیک های مورد استفاده توسط پزشکان متخصص و ابزارهای کاشت در این سالها پیشرفت های چشم گیری داشته اند که باعث افزایش بازدهی و رضایت افراد از عمل کاشت شده اند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان روی دکمه های زیر بزنید

معمولا پرداخت اقساط به این صورت که است در ابتدا شما حدود ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقدی و مابقی در سه تا چهار قسط پرداخت می‌کنید. شما در واتساپ عکس از تمام جهات سر خود بفرستید تا کارشناس ما قیمت نهایی و بدون هیچ هزینه اضافی دیگری را اعلام کند.

فقط کسانی بعد از گرفتن مدرک کاشت مو می توانند کلینیک باز کنند که پزشک، جراح یا پرستار باشند. در این روش سرعت کاشت مو به نسبت سایر روش های FIT و FUT فوق العاده بالا می باشد. در کلام آخر دکتر مینا شریفی بهترین دکتر کاشت مو در تهران باید بیان کنیم که دکتر های معرفی شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آن ها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.

از جمله افتخارات این کلینیک می‌توان به سابقه‌ 20 ساله در زمینه‌ آموزش و اجرای متدهای جهانی کاشت موی طبیعی و همچنین بالاترین تعداد کاشت و پیوند موی طبیعی اشاره کرد. در ابتدا لازم به ذکر است که در ارتباط با پرسش مطرح شده نمی توان پاسخی کلی بیان نمود ، چرا که در هر فرد با توجه به شرایط موجود ممکن است یکی از روش های موجود ، مطلوب تلقی شده و دیگر روش ها بازدهی مناسبی نداشته باشد.

کاشت مو تهران

کلینیک پوست و موی هلیا یکی از بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از نظر مردم شناخته شده است که با جدیدترین تکنولوژی و حضور پزشکان خبره، خدمات کاشت مو را انجام می‌دهد. انتخاب کلینیک مناسب برای کاشت مو، تأثیر بسیار زیادی درنتیجه نهایی عمل شما دارد.

در روش میکروفیت Micro Fit با استفاده از دستگاه‌های بسیار دقیق عمل پیوند مو در بخش‌های مورد نیاز با دقتی در حد میکرو انجام می‌شود و خط رویش فوق‌العاده طبیعی ایجاد می‌کند که به‌هیچ‌ وجه قابل تشخیص نیست. سوراخ‌های که دستگاه در سر برای کاشت انجام می‌دهد در اندازه‌های متغیر اما بسیار کوچک است برای همین نیازی به بخیه یا طی کردن دوران نقاهت طولانی مدتی ندارد و شخص می‌تواند بعد از چند روز تمام فعالیت‌های طبیعی زندگی خود را بدون نگرانی انجام دهد.

هزینه کاشت مو

( خواهشا از ما توقع درمان و ارائه نسخه از طریق واتساپ را نداشته باشید ما کلینیک کاشت مو هستیم !). اما گاهی اوقات ممکن است موهای فرد برای پیوند و کاشت مو مناسب نباشد، از این جهت که پزشکان تشخیص بدهند بعد از انجام جراحی فرد با ریزش مو در سر خود مواجه می‌گردد، به این نوع از مو بانک موی ضعیف گفته می‌شود. روش کاشت مو FIT یکی از بهترین روشهای کاشت موی طبیعی می باشد و تفاوتش با FUT فقط در نحوه برداشت فولیکول از نواحی دهنده می باشد و مابقی مراحل کاشت همانند روش FUT است.

سیستم پی آر پی روشی است برای جوانسازی بافتها با تحریک و فعال سازی سلولهای بنیادی در محل تزریق پی آر پی پلاسمای غنی از پلاکت است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس می‌باشد.

  • مرحله‌ آخر کاشت موها در ناحیه‌ طاس سر در بهترین مرکز پیوند مو در تهران به این صورت است که ابتدا پوست سر را تمیز می‌کنند و بعد بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
  • به کلینیک کاشت مو دکتر بیرانوند خوش آمدید، جایی که رویای داشتن موهایی سالم و زیبا برای همه مشتریان ما به واقعیت تبدیل می شود.
  • نکته‌ حائز اهمیت دیگر در رابطه با سابقه کلینیک آن است که زمانی که یک مرکز کاشت مو دارای سابقه‌ طولانی مدت باشد، به منزله‌ آن است که مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده است.
  • اما در برخی افراد این روش ها پاسخگویی مناسب را نداشته و تنها راه چاره کاشت مو می باشد.
  • این به شما امکان می‌دهد تا به تراکم بالاتری از موها دست یابید و موهایتان به نظر طبیعی‌تری بیافتد.

با جستجوی عبارت بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می‌توانید با لیست بلندبالایی از مراکز فعال در پایتخت مواجه شوید و انتخاب آن‌ها گیج‌کننده است. یک کلینیک خوب دارای محیطی بهداشتی و مرتب، پرسنل صبور، پرسنل تمیز و لباس پوشیده هستند و مرکز هر نوع زیبایی را با توجه به ویژگی هایش با تجهیزات جدید درمان می‌کند.

تجهیزات مدرن و امکانات مناسب

حتماً از پزشک خود در مورد جراحی های قبلی و تجربه اش در انجام این کار سوال کنید و از وی حداقل ده مورد عکس‌ از جراحی های خود و شرایطی که قبل و بعد از عمل کاشت مو رخ داده است، در خواست کنید. شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو کلینیک تخصصی کاشت مو آنیل از صفحه اینستاگرام کلینیک زیبایی آنیل دیدن کنید.

کاشت مو تهران

ایشان در کلینیک خود با کادری مجرب و حرفه‌ای در زمینه کاشت مو فعالیت دارند.

همچنین در مواردی که افراد پوست سر سفتی دارند، پزشک متخصص بجای استفاده از روش Fue سعی می‌کند از روش Super fue برای کاشت موی آن‌ها استفاده کند. زیرا در این روش کسانی که بانک موی ضعیفی دارند می‌توانند از موهای سینه و کمر آن‌ها برداشت شود. هرچند که تفاوت بین موهای سر و سایر نقاط بدن به‌گونه‌ای است که نمی‌توان از موهای بدن به‌عنوان موی اصلی برای پیوند استفاده کرد اما برای بالابردن تراکم قابل استفاده هستند.

کاشت مو تهران

دکتر عباسی دوره های آموزشی کاشت موی بسیاری را در کشورهای انگلستان، امریکا، اتریش، آلمان و فرانسه گذرانده‌اند. پزشکان که رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌بودن است، اما داشتن تجربه از آن مهمتر است و فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را در بر داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک و استفاده از پزشکان متخصصی به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند.

  • ممکن است عمل‌های کاشت مو بدون جراحی برای شما مناسب باشد و یا در جلسه مشاوره کاشت مو مشخص شود که باید روش های نوین کاشت مو را انجام دهید که نیاز به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌تری دارند.
  • یکی از روش‌هایی که به لطف گسترش اینترنت شما می‌توانید از آن استفاده کنید و از نظرات سایر مراجعین مطلع شوید، مراجعه به صفحات اجتماعی و وبسایت کلینیک کاشت مو مورد نظر است.
  • شاید در نگاه اول، یافتن مراکز زیبایی و بهترین مرکز کاشت مو در تهران آسان به نظر برسد اما به دلیل حساسیت بالا و نتایج دائمی آن، باید وسواس و دقت لازم را در انتخاب جراح زیبایی و بهترین مرکز کاشت مو در تهران داشت.
  • در ادامه به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو تهران در مناطق خیابان شهید بهشتی، سعادت آباد، یوسف آباد، قیطریه و صادقیه به همراه آدرس، شماره تماس و پیج اینستاگرام مراکز کاشت مو می پردازیم.
  • پس لازم است که علاوه بر وجود تجهیزات مناسب و رفتار مناسب پرسنل، حتماً سابقه و تجربه پزشک را نیز موردبررسی قرار دهید.

بسیاری از افراد از شر این مشکل به داروهای غیر تجویزی و درمان‌های موضعی مثل فیناستراید و ماینوکسیدیل پناه می‌برند و کسانی که به دنبال نتیجه دائمی هستند معمولاً کاشت مو را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی این نکته که کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ و کلیه نکات مربوط به کاشت مو بپردازیم .

کیفیت کار کلینیک خانه‌ سفید بسیار بالاست که همین امر سبب شده قیمت فرآیند کاشت مو و دیگر فرآیندهای زیبایی انجام شده در این کلینیک نیز قدری بالا باشد. این کلینیک از مدرن‌ترین تجهیزات زیبایی برخوردار بوده و از تیم تخصصی و ماهری نیز بهره‌مند است. دومین روش کاشت مو استخراج واحد فولیکولی یا FUE بوده که در طی آن واحدهای فولیکولی به صورت یک به یک و نه به صورت باریکه جدا شده و به ناحیه‌ مورد نظر انتقال می‌یابند.

یکی از مزیت‌های کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد، انجام جلسات مشاوره رایگان است.

بسیاری از متقاضیان زمانی که برای اولین‌بار با هدف کاشت مو به کلینیک مراجعه می‌کنند، سؤالات بسیار زیاد و استرس بالایی دارند. در این زمان اغلب کلینیک‌های معتبر ابتدا اطلاعات خود را در قالب بروشورها، مجلات و… در اختیار این افراد قرار می‌دهند.

ممکن است عمل‌های کاشت مو بدون جراحی برای شما مناسب باشد و یا در جلسه مشاوره کاشت مو مشخص شود که باید روش های نوین کاشت مو را انجام دهید که نیاز به تجهیزات و ابزارهای پیشرفته‌تری دارند. البته این بدان معنا نیست که تمام کاشت موهای گران قیمت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

به طور کلی، هر یک از این روش‌های کاشت مو دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و پزشکان متخصصی در این زمینه می‌توانند به شما راهنمایی کاملی در انتخاب روش مناسب ارائه دهند. کاشت موی سر در کلینیک ایرانیان با جدیدترین تکنیک ها و همچنین بالاترین تراکم ممکن و خط رویش طبیعی به همراه ضمانت نامه ارائه می گردد.

با توجه به متقاضیان پرشمار کاشت مو در ایران، بازار پیوند مو در ایران بسیار داغ است. مثل هر بازار پر رونق دیگر، در این بازار هم افراد بسیاری هستند که تنها به دنبال سود خود بوده و اهمیتی به رضایت فرد متقاضی و آسیبی که با تصمیمات اشتباه خود به او وارد می‌کنند، نمی‌دهند. در نگاه اول تعداد پرشمار کلینیک‌های زیبایی و کاشت مو باعث می‌شود فکر کنید یافتن بهترین مرکز کاشت مو در تهران بسیار آسان است. یکی از مواردی که در نتیجه کاشت بسیار تاثیرگذار می‌باشد، استفاده از تجهیزات پیشرفته در انجام این روش می‌باشد.

حدودا تا 90 درصد از پیوند های کاشته شده در صورتی که کاشت مو به درستی و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، موفقیت آمیز خواهد بود. این جراحی به دلیل غیرتهاجمی بودن و عدم نیاز به بیهوشی دوره نقاهت کوتاهی خواهد داشت، البته باید به این نکته اشاره کرد که روش انجام کاشت مو در طول دوره نقاهت تاثیر زیادی دارد و در صورت انجام کاشت مو با جدیدترین متد تنها نیاز به چند روز استراحت می‌باشد.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.